26 Temmuz 2010 Pazartesi

tutun elimi

benim gördüklerimi görüyor musunuz?
ve ya duyduklarımı duyuyor musunuz?
dışarıda bir çocuk sesleniyor, feryat ediyor,
"anne"-"anneciğim" kilişe duygular birbiriyle ilişkiye girerken, onları kameraya alan insanı ahlaksız diye suçlamak mantıksızca.
beni birileri izlerken,
birileri beni isterken,
ben onları görmemezlikten gelemem.
bu gece bir şeyler var,
hiç olmaması gereken şeyler.
lütfen, bana yardım edin.
benimle arkadaş olun.
benim elimi tutun, birlikte gezintiye çıkalım...
cebrail seslenirken muhammede en içten dilekleriyle, aslında ona olan engelenemez duygularıydı. tanrıyı siktir etmişti, cebrail. o sadece muhammed'i istiyordu.
isa, hiç olmadığı kadar mutluydu pagan tanrılarının putlarını yıkarken...
tanrı meryemle olan ilişkisinde çocuk beklemiyordu aslında, sadece o lanet olası prezervatif meryemin vajinasında patlamıştı.
isa'nın doğumu, benzin istasyonundan alınan ucuz bir prezervatifti sadece...
musa alırken öcünü halkının, bir o kadar katildi hiç olmadığı kadar.
yardım edin bana, engellenemez fikirler var. harakete geçtiler...
yolun sonunda bir ışık var, o ışık...
nolur kurtarın beni, yalvarıyorum size...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini suratıma vur!