1 Ağustos 2010 Pazar

absürdizm, viskinin arkasından gelen şeyler.

***karşılıklı nefretlerinizden doğan çocuklarınıza isimler koyarken, hiç düşündünüz mü İsa bu çocukları vaftiz babası olmak istemez mi? hiç düşünmediniz mi, Muhammed’in sex hayatına bir ara verip, eli kanlı bıçaklı bir sünnetçi olmak istediğini. Musa’yı bir kere çaldırsaydınız, sörf için denizi ortadan ikiye yarardı...

***toplumsallaşma güdümüyle yok olan bireyler, hepiniz birer zavallısınız!
toplumun bir orospusu olmak için, kendi fani özgürlüğünüzü bir kenara bırakıp, şahsi fikirlerinize tecavüz edilmesini mümkün kıldınız. sizler secdeye varırken, arkanıza dayayıp, pantolonunu indiren toplumdu!

***bildiğinizi bildiğim şeyleri dile getirirken rüyalarınızın birer gerçek olabileceğini hiç söylememiş miydim. bu evrenin en ücra köşesinde bir oyun dönüyorsa, bu oyuna dahil olmak için teksas pokeri oynamam gerekmiyor di mi sevgili fahişem. Babil’in asma bahçelerinde dolaşırken, rutin işlemlere gerek kalmadan üzüm toplamayı istiyorum...

***çekip kurtarılmayı bekleyen bir beden var burada küstahlar! hayatlarınıza tecavüz edilirken başka birini düşünmemeniz doğal. sex kadar doğal. alınmayın fakat inanın bana dostlarım. hiçbiriniz hiçbirinizin umurunda değil..

***arkamda beni izleyen bir çocuk var, akciğeri parçalanmış, çift penisli. rüyalarımda seyir defterimi tutan kız çocuğundan farksız… ve hiçbir zaman mutlu olmadığım şişme bebeğimle düzeyli bir ilişki yaşıyorum. i


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini suratıma vur!