13 Temmuz 2010 Salı

Benim küçükken mızıkam vardı

Benim küçükken mızıkam vardı,
Ağzımdan eksik olmayan şarkı sözlerim…
Aşklarım vardı benim, hiç olmamış ve bir o kadar gerçekçi.
Hayalimde yaşattığım evli kadınlar vardı.
Nazi Almanya’sın da homoseksüel arkadaşlarım…
Vatikan’da bir Müslüman kadınla çıkmıştım.
Tel-Aviv’de Gazzeli bir çocukla sokakları dolaşmışlığımda var…
New York’ta ırak tişörtü giydiğimde olmuştur…
Madımak otelinde ateist yazar olarak bulunmuşluğumda…

Sisteme karşı ayaklandığım için, babamdan öğüt dinlediğimde olmuştu.
Halı desenlerini inceleyerek, kaybedilen zamanın telafisi yoktu o öğütlü vakitlerde…
Her şeye aykırı olmakla birlikte, çok uslu olmaya çalışmışlığımda vardır.
Orta parmakla olan düzeyli ilişkimden sonra, çocuklarımın olmamasından yakınmışlığımda…

Her seferinde yeni şeyleri denemekten bıkmayan bir çocuk iken, aşık olmuşluğumda vardır.
Aslında o kadını çok sevmişimdir.
İlk sürtüğümdü, kıymetlimdi.
Acı çektiğim konular arttıkça, yaralarım benden önce doğmaya başladı.
Ben sadece bir taşıyıcıydım.

Bandista’ya selam olsun!

Bir gün aynaya baktığımda karşılaştığım insan kıyafetine hayran kalmıştım.
Hemen bir mağazaya gidip biraz daha aldım.
Kapitalist sistemin orospusu olmak benim için pahabiçelemez bir zevkti.

Acıdığım günlerde olmuştur kendime,
Bir o kadar Müslümandım da ben…
İsa bana tecavüz etmeden önce…
Sonra mecburen hristiyan oldum.
Klise evliliği ile gelen çocuklarıma teker teker isimler koydum.
Vaftiz babaları Muhammed oldu.

Ve her geçen gün artan aykırı davranışlarımdan dolayı tımarhaneye gitmekle zorlandım.
Anlaşıldı ki ben deli değilmişim, işi deliliğe vurmaya çalışan bir düzenbazmışım.

Viola’yı sevmeden edemedim, rüyalarımda…
Bir adadaydı beklide şuan,
Etrafı yerli halkla çevirili…
Beklide yahnisini yapıyorlardır.

Değinmediğim bir tek konu kalmıştı beklide.
Oda kıçımda çıkan sivilce idi…
Oturmaksızın sıçmak.
Bu anlamsızca şeyleri yazarken bile,
Sıçar posizyondayım efenim.
Bir yandan da sıçmıyor değilim belki de…



Ve ölmeden önceki son sözlerimdir belkide bunlar.
Yakındır ölmem beni sevipte kavuşamayanlar!
Bu baş ağrıları beni öldürecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini suratıma vur!