3 Ağustos 2010 Salı

"O" nu bulmalıyım

Hayalimde yaşattığım bir sürü kadın var. Evet kendimi çok tekrarlıyorum; fakat inanın bana. birçok kadınla birlikte olup, gerçek hayatta hiçbirinin yanına bile yaklaşamazken bu rezil duygularımı ört bas etmek için uğraşmak...
Sanırım, özgüvenimi çöplükten geri getirip, benliğimle bütünleştirirken, rüyamda en çok gördüğüm "o" kadına yöneleceğim. Tek bir şans tek bir oyun. Sonunu bildiğim bir filmi tekrar tekrar izlemekten hoşnut oluyorum, yapabileceğim bir şeyin olduğunu sanmıyorum.
----------
Her şeyi boşverelim sanırım ben korkağın tekiyim. Evet, arkamda bıraktığım şeylere geri dönmek için kıvranırken, bir faişe gibi kenarı itilmeyi bildim. Sonsuzlukta yol olan geminin içinde olabilmek için  ruhumu satarken şeytana, bilmeliydim bana ihanet edebileceğini.
----------
Ne yapacağımı, ne yapabileceğimi bilmiyorum.
Tek istediğim artık "o" nu bulmam gerektiği.
Onu bulup bu bataklığın içinde can çekişme rollerinden kurtulmam gerek.
---------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini suratıma vur!