4 Ağustos 2010 Çarşamba

her otobüs yolculuğunda...

Keşke bir zavallı gibi yaşamasaydım ilişkilerimi, erkeklerle olan değil kadınlarla. Bir hiç uğruna beslediğim duygularıma isimler takmak yerine, her şeyin bilincinde olarak doya doya yaşamak isterdim kadınımın hayaller dünyasında. Sevmenin yollarını ararken kayboluşlarımı anlandırmak için arkamdan ekmek kırıntıları bırakmak mantıklıca gelsede, duyguların olduğu kısımda mantığa yer olmadığını her ikimizde biliyoruz. Deli gibi sevip, sinekler gibi sevişmek isterdim. Mizahımı yanlış anlamayın, kendisi tecavüze uğramıştır. Yazmak gereğinde bulunmamın sebebi, o kadının, bir şarkıyı anlamlandırmasıydı yıllar, aylar sonra...
---
Hiç bitmeyecekmiş gibi yaşanan şeylerin sonu her zaman, uçurum kenarında yapılan yamaç paraşütü gibidir. Bu sporu yaparken adrenalin pompalarsın, fakat bir yandan ecelin arkanda olup penisini sana dayadığını hissedersin.
---
Bilinmelidir ki bunlar feylesof öğretileri değildir. Hayatınızı kendi arzularınız doğrultusunda yaşayın. Deneyin, yanıldığınızda bir büyüğe danışın( bir büyük derken kast etmek istediğimi şeyi anlamışsındır umarım )...
---
Dedim ya, hayalimdeki tüm kadınlar evli ve çocukluydu. Ben, hep geç kalandım, sonsuzluğa kalkan gemiye hiç binemedim.
---
Her otobüs yolculuğunda en arka koltukta onun benimle aynı otobüse binme ihtimalini düşünerek yaşamak acınası bir şey olsada, ben "o" nun için yaşıyorum. Sevgili taptığım kadını, bekliyorum... Hiç tanımadığım, adını bilmediğim o kadını...
---

Ya�ar Kurt - Ruhum
Yükleyen wm35. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerini suratıma vur!